Underbart

Gårdagen var rätt lugnt... Eller, egentligen inte...

Hämtade krukor, åkte o köpte blommor, planterade... Sen tvättade jag utemöblerna och rensade lite ogräs mellan plattorna... Mitt i var mormor och fikade också! :)

När jag var klar med alla utesaker gick jag och åt lunch hos mormor! :)
Efter det tog jag det lugnt en liten stund innan det bar av till brandstationen för o titta på brudarna som gjorde brandmanstester! :) Tog en massa bilder! :)

Efter det for jag o Motorn till Johanna som fyllde år! Blev lite prinsesstårta där! Som hon hade gjort själv (med handvispad grädde)! Den var riktigt god! :)

När vi hade varit där en stund for vi vidare till stallsbacka o glodda på KAIK-Floda... Ingen rolig match, men vi som var o kollade hade iaf kul! ;)

Idag har jag tvättat och pluggat med Larsson... Sen åkte vi ut till Lindéns sommarstuga och stekte lite! :) Passade på o premiärbada! :) Riktigt skönt! :) Fick i uppgift att leta rätt på någon kedja som skulle ha hamnat på botten vid elementen dom har ligger i sjön för att fästa båten i... Fick låna att cyklop i barnstorlek, så näsan fick knappt plats! Men dök gjorde jag! Och slog nästan huvudet i elementen ett par gånger... Det var ingen bra sikt, så man fick nääästan dra näsan i botten för o se något! ;) (en liiiten överdrift, men bara en liten... för man såg inte mer än kanske 10 cm framför sig!) Dessutom körde jag in alla mina stackars tår i en mussla som var öppen! Det var lite halvläskigt! ;)
Efter kanske 20, 30 minuter gav vi upp! Eller, Larsson sa åt mig o sluta, hon stod bara o titta på och såg till att jag kom upp varje gång! ;)
Fick lite rabarberpaj! Smakade hur gott som helst! :)

Åkte hem, bytte om, träffades igen för att göra det sista inför imorgon innan vi åkte ut till träningen! Åkte ut tidigare för vi trodde Select skulle va där o visa skor o grejer, men icke! Men, vad gör det o sitta i Valla i 40 minuter innan träning?! ;)

Träningen behöver vi inte ta upp här! ;) Tror jag drog på mig en liten sträckning i ljumsken! Inte helt lätt att trampa runt i joggingskor när man ska sidoförflytta och trycka ifrån! Har inte ont nu i ljumsken iaf, får se hur det känns imorgon! Men är nog inga problem, det tror jag inte! :)

Och på tal om imorgon! Då är det siiiista dagen i skolan för ca tre månader framåt i tiden! :) Detta innebär att vi går på sommarlov imorgon! Kan det bli mer underbart!? Knappast! :)
Det ska firas med glass på hemvägen! och grillning på kvällen! :) Kommer bli grymt! :)

Nu ska jag försöka komma ner lite i varv och röra mig så sakteliga mot sängen...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback