Midsommarhelgen

Har varit så bra den bara kunde ha blivit! :)

Gårdagen på jobbet flöt på bra, hade det rätt lugnt och skönt på vårat team! :)
Flexade därför hem nästan en timme tidigare och åkte raka vägen hem för att göra mig redo för att åka till Ålsäter på fest! :) Jag och Carro tog cyklarna ut! :)

Där ute blev det grillning! En massa god mat tröck man i sig! :) Lite senare blev det dags för lite lekar! Kan nog ha blivit en del snygga bilder då! ;) Sen blev det lite mer dricka och ännu mer snack, sånger och dans för vissa! :)
Vid två blev vi lite hungriga, vi som var kvar, så käkade lite kall färskpotatis med smör, samt kokt korv! :) Smaskens sådär mitt i natten! ;) Vid tre satte vi oss på cyklarna och cyklade hem... Var hemma ungefär halv 4! Så det blev rätt sent!

Hade en timme kvar till att jag hade varit vaken ett dygn när jag kom hem! En snabb tanke for genom huvudet då, "varför inte va vaken en stund till?" Men så fort jag satte mig ner kände jag hur trött jag var, så stupade i säng direkt! Slocknade rätt fort! ;)

Vaknade vid 6 första gången, sen sov jag till halv 11... Men det kändes som att det kunde va okej då! ;)

Idag har jag varit nere vid Djulö med Alec, Dessan, Hanna och Ira... Solat och badat! :)
När Hanna o jag tröttnade så gick vi hem! Bestämde då att vi skulle kolla på England-Tyskland och sen grilla för att efter det kolla på Argentina-Mexiko! Alec o Dessan kom förbi, men Alec var bara förbi en sväng!

Vi andra grillade och hade trevligt! :) Underbar sommarkväll idag ju! :) Vi satt ute och åt, inte ett dugg kallt! :) Superskönt! :)

Jag tror jag ska dra mig mot sängen snart! Imorgon är det jobb som gäller, likadant tisdag... Sen är jag ledig onsdag och torsdag! :) Ska klippa mig på onsdag! Längtar som bara den! Kan ju för sjutton gubbar sätta upp håret i toffs! :P Då är det illa! Jobbar helgen sen! Men veckan efter jobbar jag bara tisdag och onsdag för att sen va ledig hela veckan! :) Jag är allt en liten glassare! ;)
Jag säger det nu, för sen kommer jag jobba tre helger på rad, då känner jag mig nog inte som en glassare! ;)

Ha det! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna T

Ja, tack bruden för en mycket trevlig dag/kväll!!

Hoppas de går bra för dig på jobbet nu och att du får en bra arbetsvecka. Hörs och ses, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback