Midsommardagen

Gårdagen blev bra till slut! :)
Efter jobbet for jag hem och packade lite, innan jag och Carro åkte ut till pappa där Putte o Micke var...

Vi kollade lite fotboll, laga mat tillsammans och bara hade trevligt!

Var däremot tvungen att åka hem tidigt, så var hemma strax efter 23... Slängde mig i säng direkt!

Idag är det jobb som gäller igen! Och jaa, jag är tvärslut! Känns som jag har blivit överkörd av en ångvält eller något... Huvudet känns mos och kroppen värker... Känns sådär o veta att jag ska köra bil i en timme till jobbet när det känns såhär! Men det blir nog bra när det blir lite fart på mig! Hoppas det iaf!

Ikväll är det fest! :)

Nej, bäst o sätta fart, så jag verkligen kommer till jobbet, och inte somnar sittande! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback