Hualigen!

Vilken dag det har varit!

Efter kvällen på jobbet igår tänkte jag att det nog skulle bli lika lugnt idag! Tji fick jag, när vi kom imorse hade vi fyra överbeläggningar på våran sida... Dom hade dock kallat in xa personal, så det skulle nog gå... Det var bara det att vi blev alldeles för många istället! Kändes inte alls bra!

Först skulle vi dela in oss i ett medicinteam och ett kirurg-/ortopedteam... Det var bara det att dom som skulle va i med.teamet bara var två första timmen, så då fick man hjälpa till överallt.. Och sen var kaoset igång! Har du gjort det?! Nää, men hon har, eller nej vem var det som gick dit?! osv osv! Hela dagen har varit ett enda stort kaos känns det som! Dock har ingenting blivit glömt, och det är huvudsaken!!

Dock är det frustrerande när alla tror att någon annan har gjort sakerna dom har sagt att dom ska göra! Och när dom tar för givet att man har gjort vissa saker! Vet inte hur många gånger vi var inne flera gånger, olika personer, till samma patient och frågade om samma sak...

Aja, nog pratat om jobb!

Hade diskussion på träningen idag! Bra tycker jag! :) Kanske blir bättre nu?! :)

Jag är helt slut i huvudet ikväll! Har kollat på VM-matcherna ikväll! Men tror jag ska gå och lägga mig rätt snart! Sov inge bra i natt! Det är nästan så jag längtar tills jag ligger i sängen! ;)
Tvättstugan kl 7 imorgon! Det var den sovmorgonen! ;)

Nej, säger natti här nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback