Helgen som va, veckan som kommer...

I fredags började dagen med att åka till Etuna och skolan för att ha opponering på varandras PM... När det var gjort kunde vi glatt säga att vi hade sommarlov! Dock med en liten parentes, att vi skulle revidera våra PM innan den här veckans torsdag... Men sånt gör inget den där dagen när man vet att det är sista dagen i skolan på tre månader! På eftermiddagen blev en sväng på stan med Carro! :) Efter det satt jag ute en stund och sen var brorsan över o drack kaffe och åt glass i solen! :) Sen var det full fart och göra sig i ordning för att ta cykeln till Larsson för lite grillning! Himla trevlig kväll blev det! :)

Lördagen började med en promenix med Ira för att sedan kraschlanda på hennes soffa! :) Därefter blev det dock full fart hem och byta om för att sedan möta upp Carro och gå till Sultans och fika med Maria! :) Tog även en sväng på stan sen... Efter det blev det en tur till Jenny och Hanna... Sen full fart hem för att göra sig i ordning för innebandyavslutningen som var någonstans i bieskogarna! Och nej, vi hittade inte rätt på första försöket! Grabbarna grus menade att vi skulle åka in på två olika vägar, självklart enades vi om fel! :P Kvällen flöt på bra, tänker inte gå in på några detaljer, för så kul va det inte... Tur att grabbarna Grus var med, så dom kunde underhålla lite! ;)

Söndagen började med frukost hos brorsan, sedan hem o byta om för att ge sig iväg ner mot stadsparken och kolla in det påbörjade nationaldagsfirandet, men var knappt någe folk, så gick vidare ner till Djulö och stekte... Och stekt blev jag! ;) Därefter skynda hem och fixa mat och börja ladda för match...

Matchen i sig vill jag inte göra några större uttalanden om! Men dom andra säger att vi gjorde en bra match, och det gjorde vi väl... Blir dock så besviken och arg på att matchen ska avgöras på ett offsidemål! Dom är enligt min mening inte ett dugg värda tre poäng! Delad pott hade varit rättvisare, men självklart tycker jag att vi borde ha avgjort i första redan... Men, turen verkar inte riktigt va med oss just nu...

Efter matchen ville jag bara bädda ner mig och gömma mig! Men icke, blev en promenad med Carro, Hanna och Ira... Sen käkade vi lite glass på donken som avslutning!
Det gjorde min kväll, annars hade jag deppat ihop ordentligt tror jag... Nu snurra bara tankarna när jag gick o la mig, o det räckte ju!

Idag började sommarjobbet, dock enbart med information och ännu mer information! Fick sluta tidigare för att det gick fortare än planerat, och det tackar jag för! Annars hade jag nog kunnat somna där jag satt! Kom hem , fixade käk, åkte till Larsson, reviderade vårat PM och skickade in det... Nu sitter jag här, har ätit lite kvällsfika... Jag borde stänga ner datorn helt och läsa HLR-boken som ska va läst tills imorgonbitti! Är bra sugen på att strunta i det, men Erika sa att hon hade hört att man skulle börja med ett test, innan själva utbildningen började! Så måste nog läsa den iaf...

Imorgon är det Durewall och HLR på schemat... Ergonomi alltså... Får väl se hur det går! Efter det är det raka vägen hem, slänga i sig mat och byta om på en halvtimme, innan det är dags o åka till träningen! Eller just det, dom kommer o visar skor o det imorgon, så ska nog åka ut tidigare... Shit då! :P Aja, får väl se imorgon hur stressigt det blir! ;)

Nej, nu ska jag försöka ta mig in på HM, många som vill shoppa ikväll verkar det som! ;)
Natti Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback