Det smakar lite som...

Hmm, det godaste du kan komma på!

Vad som smakar så gott!?

Vinsten ikväll så klart!

Jämför man laget på planen i söndags med den känslan det var då, och dagens lag med dagens känsla, så är det som två helt olika lag! Det känns så jävla bra! :)
Vi klarade av att vända den negativa känslan till något positivt på bara två dagar! :) UNDERBART!

Idag hade vi kul på plan, och det syntes också! Vi ägde spelet helt, plockade bort deras "stjärnor" utan några större problem! :)

Uj va jag är stolt över alla som var med idag, att vi orkade kämpa på hela vägen in i kaklet! Ingen avbytare under nästan hela andra, och då lyckas vi trycka in TVÅ bollar i mål! :) Folk ville byta, men det fanns ingen! Alla bet ihop och kämpade på som bara vi kan en dag som denna! :)

Synd på skadorna vi åkte på! Krya på Dessan som åkte på att få gå ett par dar med gips och Emma som fick en feting lårkaka precis i ljumskområdet!

Som jag sa till Larsson när vi satt i bilen hem, "nu vill jag inte ha något uppehåll"! I söndags ville jag bara ha det på en gång! Nu vill jag fortsätta spela och spela! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thure

Yeh!!!

Kunde inte bli så mycke bättre än va de blev!!

Riktigt bra och fin kämparinsatts!!

Och det är väldigt tydligt att besvikelsen va stor från de andra laget...



Vi visade verkligen att vi kan och har de som krävs i oss.. VI TOTALT ÄGDE MATCHEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback