Börjar så smått att ladda...

Har tvättat, städat, slängt sopor, handlat och ätit! :P Bara diskningen kvar... Men jag överväger att ta den ikväll! Måste ju passa på att sitta ute och steka lite när solen är här och man är ledig! :)

Ikväll är det match!

Det känns bra nu! ;)
Ska hämta mitt kameraobjektiv som kommit nu, lönen kommer redan imorgon och solen skiner! ;)
Ibland krävs det inte mycket! ;)

Att jag dessutom har en lördagskväll med festande framför mig gör bara att det känns ännu bättre! :) Lite stress blir det innan, men det får man ta! ;) Slutar jobba 15 och 16 ska vi vara på plats ute vid Ålsäter... Knapert med tid, men funderar på om jag kanske kan ha en möjlighet att flexa hem något tidigare...?! Det visar sig! :) Hoppas för sjutton gubbar bara att det är strålande sol! :)

Nej, nu ska jag nog hämta objektivet, sen gå ut o sätta mig i solen!
Samt börja ladda för matchen!
Dom ska få pisk dom där gröningarna!
Revansch är vad det heter! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3<3

Och det gjorde vi oxå:) Weeeeeiiiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback