Bloggtorka

Har inte haft någon lust att skriva något alls den senaste veckan...

Kan iaf säga att helgen var bra! Trevligt studentfirande på fredagen som sedan byttes ut till en träff med brudarna hos Hanna... Som slutade med att jag skjutsade hem Sunkan på cykeln med påsar som regnkläder vid halv 3 på natten! :P Lördagen blev rätt lugn, umgicks med Hanna på kvällen... Söndagen var det match mot Vingåker, som slutade med 6-1 vinst till oss! :) Smakade bra! ;)

Jobbade mån och tis... Var i köket på måndagen, lite lagom slappt sådär! ;) På tisdagen var det lugnt på avdelningen, så flexade hem lite tidigare! :) Tränade och gick en promenad med Carro!

Igår träffade jag först Ida och Malin på stan och lunchade, sen åkte jag med mormor ut till kyrkogården och planterade lite blommor... Efter det mötte jag Ira, Mallan, Anna och Pillan på stan... Jag o Ira hämtade ut våra skor/handskar, sen gick vi och åt lite med dom andra tjejerna för att sedan kila ner på stan igen och äta glass...
Tog med mig Ira och gick till Carro som fyllde år! :)

När jag hade varit hos Carro ett par timmar gick jag hem för att sedan fara vidare till Ira för lite filmmys! :) Den lille sköningen somnade, och sov som en stock! ;) Bädda hennes säng innan jag gick, för att hon skulle sova i sängen och inte på soffan! :P Men hade nog kvittat, för som sagt sov hon som en stock! Fick väcka henne två gånger innan hon vaknade till liv när jag skulle börja dra mig hemåt! :) Sötnöt!

Idag har det varit lugnt, tvättat samt fixat och donat lite... Snart dags o göra sig klar för träning! Känner inte för så mycket alls idag, men sånna dagar har man ibland och det är bara o köra på!

Gick på lite långledighet i tisdags, är nämligen ledig till på måndag! :) Skönt!

Passar väl på o säger "Ha en bra semester" till Carro som åkt till Göteborg idag och till Ira som åker utomlands ikväll!

Bye bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback