Partymänniskor!

Är alla ute ikväll?!

Hade en lugn kväll på jobbet! Hade hand om en störtskön tant, dement såklart! Dom är för goa dom där dementa! ;)
Fick även veta att hjärtstoppet i onsdags gick bort dagen efter!

När jag kom hem från jobbet slängde jag bara fram lite mat o katterna innan jag åkte till mina partypinglor! :)
Har precis kommit hem därifrån, dom skulle gå vidare nu, så då åkte jag hem!
På ett sätt ville jag också fyllna till o bli sådär superglad o sen gå ut! ;) Men det är så tråkigt när man kommer vid 23 till några som har träffats 18.30, och som säkert hållit på en stund innan dess! Samtidigt så känner jag att jag inte alls vill dricka, och det gjorde jag ju inte ikväll!

Men jag laddar som en dåre till v 32, när det är Katrineholmsveckan, med öltält o hela kittet! ;) Jag får ta igen alla mina jobbarhelger då! ;)

Nej, nu ska jag gå o sova! Det är dock snuskigt varmt, så är inte helt säker på att jag kommer somna! Men är värt ett försök! ;) Funderar på o sätta klockan tidigt, så man kommer ut o tränar imorgonbitti innan det blir varmt! Men om man kommer på yr.no så kommer det från kl 8 till kl 9 gå från 21 till 24 grader, o sen fortsätter det bara o stiga! Vid lunch ser det ut att bli ungefär 30 grader! Innan dess vill jag va klar med min träning!
Men, vi får se hur det blir med det! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback