Borde njuta mer än vad man gör!

Ja, det är varmt, sjukt varmt! Man kan tro att vi har hamnat i något tropiskt land när det är så som det är nu! Det känns iaf inte som någon svensk värme!

Men med tanke på vintern som var så kommer säkert 2010 bli det året alla kommer ihåg som det år när det var sjukt kallt och sjukt mycket snö på vintern och sjukt varmt på sommaren!

Är det något som alla vi svenskar gör så är det o klagar! Vi är verkligen experter på det! Säg någon gång vi faktiskt är helt nöjda med vädret?! Antingen är det för varmt, kallt, regning, blåsigt, molnigt osv osv! Vi borde passa på o njuta när det är en sådan här sommar!

Dock är det intressant o se att man verkligen anpassar sig! I början av sommaren tyckte man att det var varmt när temperaturen närmade sig 25! Nu när det är runt 30 grader hela dagen fryser man, eller iaf jag, nästan på kvällskvisten! Jag började så smått känna mig kulen när temperaturen var nere vid 23... Hur ofta händer det?!

Har haft en bra kväll! :) Var till faster tillsammans med mamma och fick lite mat, passade på o bada då också! :) Sedan åkte jag direkt till Thure där Dessan var också, dom skulle precis äta, så åt lite till! Och jaaa, jag kommer garanterat gå upp i vikt! Kan nästan säga att det jag tränade förra veckan har jag nu förstört genom att äta som en häst i två dagar! ;)

Dessan for iaf hem, för stackarn ska upp o jobba imorgonbitti! Då åkte jag o Thure o plockade upp Lu för att åka ner till Duveholmsbadet och bada! Och som vi gjorde det! ;) Jag måste iaf ha vunnit simhoppstävlingen! ;)

Kom hem för en stund sen! Laddar för att orka transportera mig själv till sängen!
Har tvättstugan kl 7 imorgonbitti! Och jag borde verkligen inte sova bort någon timme på den tvättiden, för har en massa sängkläder som ska tvättas! Men får väl se hur det går o ta sig upp! Borde dessutom hinna med o träna imorgon innan det är dags att åka till jobbet!

Så jag säger väl god natt nu!

Och nej, jag kom inte alls till poängen med det jag ville ha sagt i det här inlägget! Tänkte skriva om något helt annat, en helt annan tankebana, men får ta det en annan dag, för det passar inte in här nu! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thure

oj, nu blev jag nyfiken.. Va tänker du nu på?

Hihi, du och Lu får dela förstaplatsen ;)

Men ditt målvaktshopp.. oh, läckert.. hehe..



Tack för idag bruden. mycket trevligt!

Sov gott och hoppas du får en bra dag på jobbet.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback