Härlig helg!

Har haft en bra helg! :)

Fredagen bestod av tvätt och en tur till Örebro för att skjutsa Jenny o Pekka som skulle på begravning! Jennys syster o man satt i Södertälje på tåget när de egentligen skulle ha varit i Kattne! Och Pekka hade jobbat natten o inte sovit någonting alls, så han ville inte köra... Så jag ställde upp! Lyckades köpa en julklapp så det var ju bra! :)

Kom hem, slängde ihop träningskläderna och travade sen iväg till gymmet o tränade med Dessan! Därefter åkte vi o handlade och fixade sedan i ordning en kräftstjärtstoast till förrätt, och sedan plankstek till middag! Sen låg vi utslagna i soffan till Idol! Tog en lite promenad ner till Safiren o hälsade på Anna o Hanna som var ute... Sen hem o sova!

Sov gjorde jag, som en gris! Vaknade sent, och trodde Dessan redan va uppe sen länge! Men messade henne vid halv 12, o då väckte jag henne! Jösses! ;)

Jag gick o köpte räksmörgåsar och blommor för att sedan gå till Aniko! Hon hade med sig min bil upp från Jönköping på fredagskvällen! Så var dit och tackade för all hjälp och hämtade den! :) Sen for jag med Anna o Dessan till Tuna Park! Det blev lite shopping! :) Åkte sedan hem o smällde ihop en kladdkaka som var klar lagom till Så mycket bättre! Kollade på Sex and the City också innan det blev hem o i säng!

Idag har jag o Dessan först varit o tränat! Efter det åkte jag hem o städade! Brorsan var över en snabb sväng! Sedan for jag iväg till Dessan igen, där Hanna, Anna o Mallan var! Käkade lite o sen skulle vi kika på Sunes jul! Alec o Ira kom också! O Hannas kusin!

Man kan kort o gott säga att jag o Dessan har gjort det mesta tillsammans i helgen! "Vi har varit som ett par" som hon sa förut! :P Tokigt!

Har iaf hunnit plugga lite idag! Tvingad o göra det, mest eftersom min j-vla kattj-vel har pissat på Larssons papper! Succé! Underbart med en revirpinkande katt, verkligen! ;) Har iaf skrivit ihop alla "meningar" vi vill ha med i uppsatsen i ett dokument från iaf 5 av 9 bloggar! Tror mig hinna o orka göra iaf en till innan vi ska träffas imorgon på bibblan!

Det blir även en sväng till Vingåker imorgon, för att kolla på luciafirande med Dessan, Alec, Anna o Mallan! :) Blir kanonbra! :)

Nej, nu ska jag verkligen häva mig i säng!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dessan

Asså shiiit! du är min andra hälft :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback