Mör i kroppen

Har haft första målvaktsträningen på iaf ett år... Känns bra, väldigt bra... Hon är duktig, hon kan verkligen det här...
Det känns vart man har landat om man säger så, vad som har tagit emot mest smällar...
Andra träningar har jag kommit hem och undrat om jag kanske ska ta en löptur... Men idag är jag behagligt trött i kroppen... Jag har en massa kvar att ge, men det är en skön början...

Imorgon är det redovisning med gruppen... Hade inte fått det sammanställda innan jag åkte på träning men hade fått det när jag kom hem... Sen ringer dom o frågar om jag har läst det?! Nej, har inte riktigt hunnit... Okej, men hon har väntat på svar hela dagen!? What!? Om jag inte har fått någe mejl på hela dagen kan hon inte ha väntat på svar hela dagen... Jag smäller av snart! Tur att det är det sista vi gör som grupp!

Annars imorgon blir det nog rätt lugnt... Har tvättstugan... Kanske ska kolla med S om vi ska springa en sväng...?! Det beror på hur jag känner mig... Är jag lika trött som jag har varit hela helgen så blir det ingen träning utan bara lugna puckar!

Nu ska jag iaf gå o sova! Sitter nästan o somnar, och huvudvärken är på ingång!
God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback