Trött och frustrerad

Har varit full fart hela dagen på praktiken idag, har gått med en uska... Många som har åkt hem och ännu fler som har kommit in... Fick sluta tidigare, sista stunden skulle bara bli väntan och rapport så den kunde jag få slippa tyckte dom.. Så ska väl plugga egentligen... Jag är så himla trött, och hungrig... Vilket resulterar i ett sviktande humör... Har en sån dag när jag äter och lagom när man diskar tallriken är man hungrig igen... Me don't like!

Är ledig imorgon, tack för det! Jag har att göra, väldigt mycket...
Måste verkligen plugga, måste även förbereda det som går att förbereda till nästa torsdag! Hinna klämma in två tvättider ska jag jag göra också innan dess... En nästa onsdag, så jag får tvätta alla kläder då som ska med till Österrike och som ska med  till träningslägret när jag kommer hem... Men vet att jag måste tvätta innan dess också, frågan är bara när... Måste även plocka i ordning och städa här, för som det är nu trivs jag inte... Saker precis överallt...

F och jag bestämde ju i fredags att vi skulle "ta tag i våra liv" nu och inte skjuta upp saker... Jag sa att jag skulle planera dagarna lite bättre och verkligen hålla mig till dom... men det har inte gått så bra än så länge...! Får väl ta o skärpa till mig! =)

Eftermiddagens/kvällens planering - Plocka undan, dammsuga, diska, laga mat, plugga - helst ett par timmar...

Byeeeee

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback