Nu är det bra...

Gick till praktiken mer eller mindre illamående och med en känsla om att det var något på väg upp... Kom dit och hade det lite kämpigt med mig själv dom första två timmarna... Sen blev det en del att göra, mat som skulle ut och patienter som skulle upp osv... Vid fem fick jag följa med o ge blod, så halv sex skulle vi äta... Gissa om jag var nervös över om jag skulle må illa eller inte... Slevade i mig maten rätt fort för att jag var så hungrig... Kom en känsla av illamående igen men den försvann ganska fort igen... Sen dess har jag inte känt något... Kan säkert bero på att det har varit något att göra nästan hela kvällen... Har fått ge rätt många sprutor under kvällen... Varit med o blandat lite dropp och gett ännu mer blod... Dom röda har mycket roligare grejer än vi blåa! =P Tur att jag får trampa med den röda sköterskan också ibland! =)

Har precis kommit hem, käkat lite... Ska väl gå och sova... Fick en uppgift av C och A, att ta reda på vad som händer om man sprutar in sterilt vatten intravenöst... Hemolys står det i fass... så det får jag väl tro på... Ska tala om det för dom imorgon! Ska även försöka få hålla på mer med tentan imorgon, idag blev det inte så mycket med det... Stunden jag satt vid datorn var under dom där första två timmarna! Så var inte riktigt allert...

Nu ska jag nog ta med mig täcket och kudden och krypa till sängs... Känns som jag skulle kunna sitta och sova, så somnar nog rätt fort... fast kanske inte som igår, då sov jag nog innan huvudet hade landat på kudden!

God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback