Fredag!

Har haft praktik idag igen 7-16... inte så jätte roligt idag, men det gick bra ändå, tiden gick rätt fort...

Kom hem vid halv 5 ungefär, tog det lite lugnt en stund innan det var dags att göra sig i ordning... Klockan 6 plockade jag upp H och C, for till A där även E och H var... käkade lite innan vi for ner till duveholmshallen och bowlade... Det var riktigt roligt, har ont i handleden och känner mig trött i armen! =P
Tack för en super trevlig kväll! Bra initiativ H! =) Måste vi göra om snart igen!

Kom hem för en halvtimme sen ungefär, så har fixat lite mat tills imorgon... nu har jag slagit på Let's dance...! ska slänga mig i säng när det är klart!

Så jag säger god natt nu!
Byeee

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback