Hejdå!

Hade en himla trevlig dag och kväll igår...
Först for jag iväg och klippte mig och införskaffade det sista som skulle behövas...
Sen hem och slå in paket och byta om innan jag gick till brorsan och fick fart på honom...

Gick bort till Ellwynska, träffade släkten och lite kompisar...
Det är så kul o se alla glada studenter... När dom hade kommit ut och upp på flaken blev det lite hälsningar på några lärare innan det bar av ner mot stan... Jag och M stannade och tittade på vagnarna medan alla andra åkte hem till Å och väntade på E... Efter en stund skulle jag gå upp till hälsogymmet och bli upplockad av Pappa... Så M gick åt sitt håll och jag åt mitt... När jag kom upp dit insåg jag att blåsorna hade börjat komma på fötterna...

Kom till Å, som var o hämtade E på stan, men alla andra var där...
God mat var det... =)
Efter drygt två timmar skulle jag o brorsan få skjuts hem, så gick runt och sa hejdå till alla, men sen när det väl är gjort kommer vi på att vi kan åka med farmor o farfar istället... Så vi gick in igen, och alla blev lite undrande... Efter ytterligare någon timme skulle dom också åka hem, så hejdå till alla igen, på med skorna och sen kommer vi på att vi kan åka med L o L... Så av med skorna och in igen... Men då åkte brorsan hem... Men jag gick in igen... Vid det här laget började alla undra vad jag höll på med... =P Men jag ville ju va kvar! =) Så istället för att åka hem 5, 7 eller 9 åkte jag hem halv 12... =P Det var jättetrevligt...!
Fick agera lekledare en stund för att barnen tyckte det var lite tråkigt, men sen ville ungarna bara leka med mig hela tiden... Men då satte S fart på dom igen! =)

Kom hem o gav katten mat, sen gick jag ner och snackade jag bort ett par timmar med folk på stan...
När jag var på väg hem värkte fötterna så mycket att stegen blev kortare och kortare... När jag väl kom innanför porten slet jag av mig skorna och gick barfota upp... Tände lampan och såg att blåsorna hade blivit väldigt mycket större! Inte konstigt det gjorde ont!!

Det blir fint att stoppa ner fötterna i fotbollsskorna sen!! Det blir till att tömma blåsorna och dra på plåster, så kanske det går bra...!

Jaa, idag blir det fika hos C, ska träffa H innan vi går dit... Sen blir det match, mot Åker... Som är obesegrade såhär långt i serien!! Så det gäller nog bara o göra en bra match!! Jag får väl ladda så jag gör en sån match som jag gjorde mot .... Vilka det nu var, när allt plötsligt bara vände och allt gick bra! En sån match ska jag göra idag igen!!

Nu ska jag byta om och plocka undan lite här...!
Ha en bra dag!

Förresten kollade jag studentmejlen förut, har fått VG i en kurs till!! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback