Jahaja!

Nackdelen med att gå upp fem är att man blir hungrig väldigt tidigt!!
Hade det varit en normal dag hade jag ätit frukost nu...
Men eftersom jag åt den vid halv 6 känns det som att jag skulle kunna äta lunch nu!!
Ska nog koka lite gröt, så jag står mig en stund till!!

Börjar dessutom bli trött... Ungefär som när jag har jobbat på natten och kommer hem, så känner jag mig nu!
Men här ska inte sovas! Det är tur att det ligger grejer i soffan och att sängkläderna ligger i tvättstugan! =)

Har snart tvättat klart, ska bara torka det sista...
Har hunnit packa klart nästan allt i skrivbordet och kört bort ett lass till lokalen...
Min lilla bil får, utan problem, plats med 10 banankartonger!! =) Då är det dessutom plats över! Tror nog man skulle kunna trycka in ett 15-tal i den där bilen!! Han är liten på utsidan, men stor på insidan! =P

Det är rätt tråkigt att vara vaken själv, inga som är vakna som man kan prata med! Fast det är väl bra, då gör jag ju det jag ska! =)

Nej, nu blir det gröt, sen blir det kanske tvätta fönster! Eller ringa mormor o fråga om hon har någon bra väska att packa kläder i... Eftersom mamma har min resväska kan jag ju inte packa i den...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback