Vilken härlig dag, bambambabarabababarababa...

Är det vår ute nu!?
Jag tror tamejsjutton det!
Strålande sol, blå himmel och 27 grader i solen mot väggen! Såg några som var ute och åkte inlines när jag var på väg hem från praktiken, första för i år! =) Det borde tyda på vår!
Jag är på jättebra humör idag!
Tagit lite venprover, skrivit journal, delat medicin o sånt idag... I övrigt har vi haft student- coch reflektionsdag! Vi har tagit hand om en sal själva på förmiddagen och på eftermiddagen har vi suttit ner och pratat och diskuterat om saker vi har gjort i veckan... gått igenom papper och lite annat...

Vi fick sluta vid tre snåret alla tre, men kom inte därifrån förrens 20 över iaf... =P Massa snack! Sen gickc jag o hämtade bilen hos mamma, därefter har jag handlat lite och donat...

Sitter och funderar på om jag ska packa det som jag kan packa eller om jag bara ska plugga...

På tal om plugg! Haha jag fick svart på vitt att jag har varit förvirrad dom här senaste veckorna idag! Blev plötsligt väldigt osäker på om jag hade anmält mig till farmakologitentan på fredag... Sista anmäningsdagen var för en vecka sen... Hade jag det? Näää!
Jag tar nog priset i förvirring!
Jag var helt bombsäker på att jag hade anmält mig, har för mig att jag gjorde det för flera veckor sen... Men tydligen inte!
Jaja, jag får göra den i maj istället... Värre än så är det ju inte!

Nej, nu ska jag springa ut i köket o hämta packlistan! Eller nej förresten, först ska jag leta efter hörlurar, sen packlista och sen leta skidglasögon!

På återhörande!
Tjoflöjt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Åååå vill oxå ha vår nu. Tro det eller ej men är faktiskt väldigt trött på all snö, haha :) Sälen var helt underbar att få komma iväg till :) Du får ha det så super bra nu i Alperna, det va dit du skulle va?! :S hehe och häng i pluggandet, kommer gå lättare så fort sommaren har kommit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback