Tjöflöjt!

Sista dagen på praktiken är avklarad! Stressat runt väldigt mycket allihopa, trots det fick jag sluta tidigare... och det tackade jag inte nej till, men jag erbjöd mig flera gånger att stanna, men hon sa att jag visst fick gå hem...
Och det var lagom när de andra skulle till att åka till Julita för samling, så hann med så jag kunde åka med dom ut...

Det var alltså dags för seriepremiär, borta mot Julita!! Ville köra över dom, men hade inte så jättehöga förväntningar... men, nog körde vi över dom?! 4-1 blev det till oss! =) inte helt fel! =D

Nu är det bara mitt självförtroende och tron på mig själv som ska komma tillbaka... Så att även jag kan börja göra bra ifrån mig! Jag vill så mycket, men det är något någonstans som gör att det tar emot... Det går inte lika enkelt... Men efter den här våren, som rent utsagt har gått åt skogen, så är det inte konstigt att självförtroendet och tron har fått sig en törn...
Men jag försöker verkligen göra det bästa utav situationen, men det är sannerligen inte så lätt...
Jag har förväntningar och krav på mig själv, rätt höga... vilket gör att när jag inte kommer upp till dom inte direkt känner att det blir lättare... men jag försöker sänka kraven lite, så att jag kan känna att det går bra, och när jag känner det så höjer jag kraven... Men frågan är hur lång tid det ska behöva ta... Det går betydligt lättare att få självförtroendet i botten än att jobba upp det...

Sen jag kom hem har jag pratat med F och M... diskuterat lite blandade grejer! =) Efter det har jag pluggat... Och det har faktiskt gått relativt bra... När jag slutade prata med M hade jag skrivit ungefär en halv sida... Nu har jag skrivit två... så det går framåt... =) Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... Så tänker nog gå och sova och sätta klockan så jag kommer upp rätt tidigt och kan göra klart... Så jag kan ta tåget till Eskilstuna klockan 11! För ska träffa F där vid 12...

Nej, nu säger jag god natt!

Förresten, har lånat mammas dator och efter ett av hennes missöden har å lite svårt att bli skrivet... =P Man får slå rätt hårt på knappen för att det ska bli en bokstav! =P Något frustrerande, men vad gör det... Hon håller ju på och fixar och trixar med min, så det kanske ska gå att använda den sen... utan att slå sönder den! Den startar ju inte bara sådär när man trycker på knappen, fick starta om den sju gånger förut, för att få den att ens nästan börja starta! Spännande med teknikprylar!

Nej, sängen var det! Sitter ju nästan och sover här! Svider lite i ögonen!
Sov gott!

Önskar C lycka till imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback