Som en blixt från klar himmel...

... Slog det mig att jag fem timmar tidigare hade lovat mormor att komma ner och hämta lite mat som hon hade över! =) Lite pinsamt att efter så många timmar, när klockan är över 9 o ringa och fråga om man kan komma nu... och självklart kunde jag det, fick lite kvällsfika också! =)

Jag hade kommit igång med den andra tentan, och var på väg in i ett flow när blixten slog ner!

Jaha, imorgon är det alltså sista dagen på praktiken... Känns både skönt och tråkigt... Vissa dagar är det asroligt och andra mindre roligt... Idag har vi verkligen sprungit häcken av oss allihopa... Dom andra har sagt hela dagen att dom är trött och har ont i benen o grejer... Men jag tyckte inte att det var så farligt... Fast det beror på vad man jämför med...! Jag har till och med hunnit med och gått lite med sjukgymnasten idag...

Jaja, som sagt, sista dagen imorgon!
Morgondagen är samtidigt starten på årets fotbollsserie!
Seriepremiär mot Julita borta...
Jag ska verkligen försöka ladda, försöka vara mig själv imorgon?!
Det är verkligen dags att ta tag i det där nu! Men det kanske blir bätte nu när det bara blir fokus på skolan och inte både skola och praktik... Försöka hitta tillbaka till glädjen i fotbollen!!

Men nu ska jag sova, så jag iaf är någorlunda pigg! Det får väl vara steg ett!
Hoppas att örat ger med sig också... Det är så obehagligt, varje gång jag rör nacken minsta lilla så låter det som ett rostigt gångjärn i örat på mig! Det tycker jag inte om!

Sov gott iaf!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback