Öroninflammation!?

Jag tror jag har åkt på öroninflammation...
Ringde sjukvårdsrådgivningen tidigare idag, egenvård ska jag pyssla med...
Men det gör rätt ont, har tagit alvedon men det hjälper inte... Det känns som att det är lock och samtidigt massa vatten i det... Rätt obehagligt, hör knappt heller... Knappt mig själv och än mindre vad folk runt omkring säger...!

Nu ska jag gå och sova... Med huvudet högt fick jag order om, synd bara att det är skönast att ligga utan kudde... Men det där ordnar sig väl!
Som sagt, det är dags för sängen!

Praktik imorgon, näst sista dagen, hoppas det blir lugnare än vad det var ikväll!! Och att den där tanten inte är lika misstänksam... Men det visar sig då!

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback