Lite för mycket kläder... SM-guld!

Färjestad har tagit SM-guld! =)

Sitter och tittar på resväsken som står på golvet och gapar åt mig... Den är full, väldigt full, med kläder... Har förmodligen med mig för mycket kläder... Men kan inte det vara en bra grej?! Bättre o ha med mycket än för lite?! Vet inte riktigt om jag kan plocka bort något heller...
Har nog inte riktigt fattat att det är imorgon som jag åker... Men det kommer utan tvekan bli kanon! =)

Putte och Maria har precis lämnat området... Putte och jag har käkat och kollat på hockeyn tillsammans... Maria kom i mitten av matchen med tåget... =) Kul o hinna träffa båda två när dom faktiskt är hemma! Känns konstigt bara att jag åker när dom kommer hit... Men så kan det vara ibland...

Jag är tvärtrött, ögonen svider och huvudet börjar värka...
Har inte fått ordning på allt som skulle vara ordning på såhär dags enligt planeringen... Jag är inte sugen på att gå och lägga mig så mycket senare, men jag är inte heller så sugen på att gå upp mycket tidigare än nödvändigt imorgon!
Får se hur jag löser problemet...! För löser det det gör jag ju!

Nehepp, har inte tid att sitta här...!
Ha det o sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback