Jahaja...

Har tvättat alla kläder... Men det kommer bli en tvättning till innan det är dags att åka... matcher i helgen och träning på tisdag, bara det resulterar i rätt mycket tvätt! O det är kläder som också måste packas, eftersom det är raka vägen på träningsläger när jag kommer hem...

Har suttit och pluggat... men det är så frustrerande när man känner att man har kommit igång och lagom då vet man inte vad man ska skriva längre...! Jag har identifierat problemet, men vad har han för behov egentligen!? det är där jag sitter fast... Får väl flundra lite på det under kvällen...

Nu ska jag göra mig i ordning, ta ett varv på stan och sen gå till praktiken... Hoppas jag får sluta lite tidigare ikväll, är nämligen bjuden till Hanna... men känns inte jätteroligt o komma till någon halv 11... Men vi får la se hur det blir med det... Ska gå med en Monika idag, har träffat henne men får ändå inte fram ett ansikte... Men lär väl känna igen henne när jag kommer dit...

Ska slå en pling till mamma också, se om hon jobbar i helgen, tror nästan hon gör det, men är inte säker...

Nej, Ha en bra fredags eftermiddag och kväll!!
Hejp!

Ursäkta mitt humör igår, ni som råkade ut för det! Ska försöka skärpa till mig nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback