Jahaja... Skojsligt!

Vilken underbar värme det har varit idag! =) Det har jag känt den kvarten som jag nog sammanlagt har varit ute...! Det är illa, riktigt illa! Men vad gör man inte? Först praktik och eftersom jag blev lite sen i morse så åkte jag bil... Suck! Alltså har jag bara gått mellan praktiken och bilen, och sen mellan bilen och porten! Bläää!
Vad har jag gjort sen? Pluggat så klart... Satte mig här vid 5 efter att ha ätit lite... och när datorn väl ville samarbeta med mig så insåg jag att jag hade kommit liiiite längre på tentan än jag trodde... Nu är jag iaf klar med den... så ska direkt slänga mig in på nästa...

Moqvist ville komma in en sväng... Får väl se hur det går med starten på den här tentan... Mitt lärande! Haha jag läste igenom hemtentan från förra terminen, om samma sak... Snacka om att jag har ordbajsat...! Och det får jag väl göra nu med!

Men men, Ha det så skönt där ute i lördagskvällens värme! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback