En bra helg!

I fredags var det praktik, fick sluta lite tidigare så gick gick raka vägen till Hanna där Sanna o Carro var... En trevlig kväll blev det! =)

Igår, lördag, sov jag väldigt mycket längre än jag hade tänkt... Spelade match mot Arboga, 3-3... Fick en superdålig start, två skott, två mål... Efter matchen var det hem och plugga som gällde... På kvällen var jag o Carro till Hanna, där även Anna var... snackade en massa och spelade lite GuitarHero... =)

Idag gick jag upp strax efter 8, började plugga vid 9 och höll på några timmar... sen var det dags att göra mat och åka iväg och spela fotboll igen... Mot Vingåker, hua! Förlorade med 4-0 tror jag det blev?! Har ingen koll, vet att jag släppte in 2 mål... eller förresten, blev det 5-0? Gick inte jättebra idag heller, några bra grejer gjorde jag väl kanske... Skrapade iaf upp knät, så det sitter lite småsten kvar, som inte går att få bort... har skrubbat lite med vatten och så, men det vill inte försvinna... Men det löser sig alltid! =) Efter matchen var det hem o plugga igen!

Klockan 9 var tentan klar, utskriven och allt... så då var det bara o ge sig iväg på jakt efter kuvert, frimärke och en poststämpel! de första två var inga problem att hitta... värre med poststämpeln, fick åka bort till OK och få en där! =) Tur att det löste sig iaf! Skönt att den är iväg, nu kan jag släppa den...!

Nu är det bara seminariumet kvar, sen är jag redo att åka! =)

Men nu ska jag sova! Praktik imorgon... direkt därifrån ner på stan och möta Ann... Sen ska jag träffa Mia också, när hon kommer från jobbet...
Nej, sängen var det!
God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback