En bra dag

Det är en bra dag idag...
Började med att varningsklockan ringde, det är dags att börja skärpa till sig och försöka ha lite bättre koll!

Men sen dess har jag varit på himla bra humör...
Våren är verkligen här nu, alla gator är sopade, traktorerna har kommit ut på gärdena... Och ja, det är skönt ute, man behöver inte ha jacka längre! =) Träden har slagit ut! På stan är det rosa och vita träd, och dom är så himla fina!

Jag vill inget annat än vara ute hela dagarna när jag känner såhär... Ska verkligen försöka hitta en lägenhet med balkong! skulle vara guld värt! får ringa på den där lägenheten nu i veckan, som jag ringde på förra veckan... Se om den där killen har tagit den eller inte...! Det återstår att se, annars verkade den bra...

Jag funderar lite på och ta en tur på inlinesen nu ikväll eller kanske en joggingrunda... Allra minst ska det väl bli en promenix!

Hoppas verkligen att det är strålande sol imorgon och att humöret är kvar! Då kanske det går bra på träningen! Det skulle behövas! Nu kan jag kanske börja lägga ner lite mer energi på den...?! =)

Blir en sväng till Norrkping med H också! Kanske en dejt med M på morgonen innan? om det inte blir redan ikväll! =)
Nu ska jag plocka undan lite här... och snart springa ner i tvättstugan!

Ha en bra kväll!

Någon som har några roliga planer för valborg?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback