Dags att nanna kudden

Jag har verkligen världens keligaste katt idag!
Han har legat i knät och kurrat i flera timmar! =)
Myspys!

Nu ska jag slänga mig i säng!

Imorgon är det frukost med M som gäller och sedan Norrköping med H!!

Det känns som att det är första dagen på aslänge som jag är ledig och gör vad jag vill! Enda tiden jag har att passa är fotbollsträningen, men det är ju en tid som jag vill passa, så det gör inget...!

Ska nog försöka få lite tid att träna själv med A då, nöta lite teknik! För det är iaf vad jag behöver, men får diskutera det med henne, så vi är överrens!

Nu, god natt!

Jag är verkligen på bra humör, fortfarande! Så jag hoppas det är kvar imorgon också! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback