2 av 4

Har haft en bra helg! I fredags var vi i Vingåker och grattade Alec o Dessan som egentligen fyllde år igår! Dom skulle iväg på äventyr med familjen igår, så blev lite firande i fredags! Himla trevligt! :)

Själv åkte jag med Hanna, Mamma och Anikó till Vansbro för att köra det andra av fyra lopp i våran tjejklassiker! :)

Här är Hanna och jag i bilen på väg upp till Vansbro!



Mamma och Anikó var också med! Men dom satt fram, så de fick inte vara med på något kort! ;) Mohahaha! Nää, vi tog kort efter simningen sen, och då är dom med! Men det är dom som har korten!

Hur som helst så startade jag och Hanna 15.15 i en rosa grupp! Vilken glädje att vi fick dom fina mössorna och säckarna! ;) Det var 19 grader i vattnet! Så det var riktigt skönt! Men en sak har vi nog lärt oss, och det är att ställa oss längst fram och simma en aning till vänster samt att simma fort som sjutton i början så man kommer undan lite! För jäklar va trångt det var där ett tag, innan hela startfältet hade dragits ut! Man fick hur många sparkar som helst! Och det gick knappt att ta sig fram! :P

Mamma och Anikó startade 15.30 i en blå grupp! Dom hade blå bikini/baddräkt, så dom lyckades ju matcha lite! ;)

Tiderna vi skrapade ihop:
Frida    - 28.?
Hanna  - 33.?
Karina  - 36.?
Anikó   - 29.?

Vet inte riktigt på vilken sekund vi simmade in! Men det spelar inte så stor roll! ;) Vet att Anikó var 59 sekunder långsammare än mig!

Här är Hanna och jag vid bilen, innan vi ska åka hemåt!



Nu är det dags o dra igång träningen inför Lindingöloppet! 2½ månad kvar ungefär tills det är dags!

Jag ska dock försöka hitta ett axelskydd! För det funkar inte alls att springa som det är nu! Jag blir helt slut i axeln när jag springer! Spänner mig väl för mycket! Var på Intersport och kikade innan helgen, men hittade inget där uppe! Så blir en sväng på stan o kolla om Team Sportia eller Lunkan har något! Tveksamt men jag hoppas! Annars får det väl vackert bli en sväng till typ Etuna eller Norrköping!

Idag har jag varit hos brorsan o Tessan! Blev bjuden på smörgås o kaffe till fotbollen! Sverige vann med 3-1 mot Australien! :) Nu sitter jag o kollar på Brasilien-USA! Ska kanske ge mig ut o springa en sväng sen!

Aja. ska kolla ordentligt på fotbollen nu! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback