Virrpanna!

Har haft en bra dag! Dock något virrig i huvudet!
Glömde en nyckel i ett lås imorse när jag skulle till tåget, men upptäckte det innan jag kom för långt så kunde gå tillbaks...
Sen när det var lunchdags i skolan fick jag panik i tron att jag hade glömt påsen med matlådan i på tåget, men Larsson, som hade koll, gjorde att jag kom på att vi hade ställt in lådorna i kylskåpen! :P

Men sen dess har jag haft koll!

Slutade 15, 20 minuter efter att tåget vid 2 hade gått, så fick sitta kvar till kl 4...

Kom hem, bytte om och for ut till träningen!
Det var en rolig träning idag! Massa teknik! Fick va med o avsluta på mål... Men kan ha o göra med att vi körde på femmannamål! ;) Men skjutit på mål vet jag inte när jag gjorde sist... Någon gång förra året tror jag?! Kul o göra det ibland måste jag säga! :) På torsdag ska vi eventuellt träna inne, eftersom vi inte kan va på A-plan för att den är så blöt! Eller, alla planer är blöta! Som sagt körde vi på femmannaplanen idag!

Kom på imorse att jag hade tvättstugan igårkväll, så sprang förbi där ute när jag kom hem från träningen nu, var lite orolig att jag inte skulle få någon tid den här veckan! Men hade tur, så får tvätta imorgonbitti! :)

Igårkväll när jag gick o la mig började en massa negativa tankar cirkulera i huvudet på mig, men lyckades trycka bort dom med positiva! Och idag är jag på bra humör! :) Det är tom så att jag känner för att ta tag i o rensa garderoben! :P

Får se vad jag gör med energin!

Längtar till den 6:e! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback