Torsdag

Varit i skolan idag på fm... Var kvar till frukostrasten, då gick jag ner till bibblan o skrev på vårat grupparbete! Tyckte inte föreläsningen gav något... Sen tog vi tåget hem vid lunch! Idag gjorde vi som vi borde göra varje dag! Pluggade på tåget! Riktigt effektiva var vi! :) Är nääästan klara med grupparbetet! :) Ska bara in en artikel, som vi tror att vi har hittat, o sen skrivas in referenser! Sen är det klart! Då är'e full fokus på tentan! Shit, bara en vecka kvar tills den är!

Roligaste träningen på superlänge var det ikväll! Dock var vi bara 8 st! Började träna inne idag! Och vi hade som sagt riktigt roligt! :) Kanonträning! Alla var på strålande humör och tyckte verkligen att det var roligt! :)  Det blir DM i november också! :) Har dock mer eller mindre ont i knät hela tiden! Idag har det knäppt, och jag menar verkligen knäppt! Nästan så det har hörts också! ;) Ska ta o kolla upp det så fort tentan är skriven!

Imorgon borde jag dessutom få ett tentaresultat också! Fyra veckor sen inlämning! Börjar bli orolig att den inte ens har kommit in! :S

Imorgon ska jag o brorsan ha en dag med våran pappa! Vi ska lira golf, äta och dricka gott! :) Han ska dessutom sova kvar här till på lördag! Ser fram emot det! För det var inte igår vi hade en dag ensamma med farsgubben! Saknar dock min lillebror lite extra vid sånna här "sammankomster"!

Hua, börjar bli smått nervig och stressad över tentan! Men ändå inte! Känner mig rätt lugn, samtidigt som jag känner mig lite orolig... Konstig känsla helt enkelt! Det får bära eller brista, ungefär som vanligt med andra ord! ;)
Nej, nu ska jag slänga mig i säng! Upp tidigt, måste hinna dammsuga innan jag o brorsan ska o inhandla allt vi behöver till dagen! :) Och sen ska jag hämta mina rackarns klubbor innan det bär av också!

Som sagt, sängen var det! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback