Måndag

Den lediga dagen i onsdags blev det inte mycket plugg på! For mellan mig, mamma o mormor precis hela dagen... På kvällen åkte jag ut till Valla och var med tjejlaget när dom hade match, det blev förlust för dom!

I torsdags så skulle vi ha egen introduktion inför psykiatrin genom att kolla på en DVD... Jag fattade inte vilka delar, och det gjorde knappt någon annan heller, så satt med skivan en stund innan jag gav upp! På eftermiddagen var vi i skolan och hade introduktion där!
Till imorgon har vi en uppgift att göra, sen har vi föreläsning på em och får reda på vad vi ska göra i grupparbetet, då har vi en vecka på oss att få det klart! Och när det arbetet är klart och redovisat har vi bara två dagar kvar till tentan som är på fredagen!

I fredags pluggade jag iaf lite... På kvällen var jag med Carro, Hanna, Larsson o Moa o kollade på KVBS när dom mötte hockeylaget! :) Slutade med KVBS seger! :)

Lördagen bestod av fotboll, sista matchen för den här säsongen... I mer eller mindre konstant regn fick vi spö av Team Rosa, som var bättre än oss, och som iomed vinsten vann serien! Grattis till dom! Efter matchen hade vi bokat bord på Olympos! Vi blev 22 stycken som träffades och åt middag! Sen var vi åtta stycken som gick hem till Carro, några var i början sugna på utgång, men det blev det inget av... Vi satt o snackade och hade roligt istället! :)

Igår umgicks jag med brorsan hela dagen efter att han kom hem tidigt från Uppsala! Spelade lite tvspel, tog ett träningspass genom att cykla 1½ timme i skogen! Jag var tvärslut när vi kom hem och hade ont i knät och armbågen! Kikade på present till mormor, var och röstade, handlade o spelade lite mer tvspel! ;) Sen när jag gick hem satte jag mig framför valvakan!

Blå seger, och SD kom in i regeringen! Undrar vad det ska leda till?! Undrar om dom hade kommit in om alla andra partier hade varit tydligare i invandringspolitiken?! Ska bli intressant o se hur det hela utvecklar sig, med tanke på att SD i nuläget har en vågmästarroll! Om dom blåa kommer börja samarbeta med MP, just för att SD inte ska få den rollen?!

Nog pratat om det! Idag ska jag plugga med Larsson o sen åka o titta på mormors present! :) Får se vad jag hittar på till kvällen! Borde försöka köra ut bilen till pappa någon dag i veckan också! På tal om pappa ska vi spela golf med honom på fredag! Heldag med honom o brorsan blir det då! Golf, mat o kanske en o annan öl! :) Kommer säkert bli supertrevligt! :) Lääääängesen vi gjorde något själva vi tre! Faaast, hade inte gjort något om lillebrorsan hade varit med! ;)

Nej, nu ska jag sätta fart, så jag kommer i tid till Larsson! Måste ju faktiskt cykla! ;)
Ha en bra dag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback