En händelserik helg!

I fredagskväll var det partaj! Tanken var att vi skulle till Harrys, men vi kom inte alls så långt...
Hade en himla trevlig kväll som innehöll en hel hög med händelser!
Kan ju säga att fem av åtta mådde skit på kvällen och förmodligen sex av oss åtta dagen efter! ;)
Jag var en av dom två som klarade oss! :) Nyktrade till rätt fort när det krävdes! ;)

Iaf så hade jag en trevlig kväll! :) Underbara brudar det där! :)

Igår vaknade jag rätt tidigt men somnade om när jag började kela med katten, så klev ur sängen något senare än planerat... Det vart full rulle fram till kvällskvisten... Tvättade, städade, handlade och bjöd mamma o Anico på mat... När dom hade gått hem hade jag ingenting o göra... Så slängde mig på soffan med kudde och filt och började läsa i en ny bok... Kom fyra kapitel, sen la jag ifrån mig den! Helkonstig bok, hängde inte med alls på vad som hände! :P Det blev istället en promenad med Alec o Dessan! :) När jag kom in efter den slog jag på tvn...
Precis då började Djävulen bär prada, så kikade på den innan det blev sängen!

Idag har jag tagit det lugnt... Tills det kröp i kroppen på mig och jag bestämde mig för att åka ut o titta om jag hittade några bär i skogen... Gick runt i en kvart utan att hitta något, så då gick jag tillbaks till bilen och började åka ut mot Valla... Bestämde mig då att åka ut mot Floda... Och när jag väl var där bestämde jag mig för att åka till Granhed/Harpsund... Så styrde bilen dit... Gick en sväng på Harpsundsområdet, gick upp på en liten bergsknalle och kikade över på "mormors" hus... - Där mina morbröder nu mer bor... Stod där o spanade över sjön en stund innan jag fortsatte vandringen tills jag kom till avspärrningen, då vände jag o gick tillbaks till bilen för att styra hemåt igen...

Väl hemma igen var det dags o äta... Sen blev det en liten väntan innan det var dags att åka till Valla och samlingen... Har spelat match mot Flen! Testade ett nytt spelsystem och vann med 3-2... Jäkligt skön match! :) Gick riktigt bra för min egna del måste jag nog säga! Kändes riktigt bra! Kom ut rätt hela tiden och gjorde en del bra räddningar!

Haha inser nu att jag inte kommer ihåg hur deras första mål gick till... Men det andra var det inget att tala om! Hon kom som en dåre flygande genom luften och inlägget satt som ett smäck i pannan på henne! Snyggt helt enkelt! Men, vi var bättre idag och vi förtjänade verkligen att vinna! Domaren var inte riktigt konsekvent heller, o det blir så tråkigt o spela då... Dom fick frisparkar på frisparkar o vi fick i stort sett ingenting! Men men, vi kunde iaf vinna, och det är huvudsaken!

Nu ska jag iaf gå och sova! Är ruskigt trött! Kanske kan somna innan 11 för en gångs skull?! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback