Torsdag

Ledig idag! :) Riktigt skönt! och ännu skönare är det att jag är klar med tentan nu också! Skrev lite mer än halva igårkväll, så hade bara tre frågor kvar till idag! :)
Men nu när den är klar, den ska bara skrivas ut och läggas på postlådan, så har jag helg!
Dock inte helg till på måndag, för jag har praktik i helgen... Lördag kväll och söndag dag... På söndag kommer det vara raka vägen hem o sätta sig i nästa bil för att åka till Hallsberg och spela match... Hua! Men sen är jag ju ledig måndag, så det blir nog bra det där! :)

Ska nog ta och byta om o sen sätta mig på uteplatsen en stund! Solen skiner ju! :) Bäst o passa på när man är ledig och det faktiskt är bra väder! :)

Träning ikväll är det också! Ute eller inne visar sig väl! Vet inte riktigt vad jag vill! Gillar inte riktigt att spela på grus! Men men, det är bara en kort period, hoppas vi iaf! Bara värmen kommer snart så gräsmattorna har en chans att bli bra!! :)

Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback