Vilken start på helgen...

Igår hade jag stora tvätt och städardagen! Umgicks med H på förmiddagen.. =) Träning på kvällen, inte jätteroligt, men det är bara o ta sig igenom dom här veckorna!

Började den här dagen med att ligga kvar i sängen en bra stund längre än jag först hade tänkt... När jag väl orkade ta mig upp blev det pill med datorn, flyttade över all musik och sånt som jag ville ha kvar till hårddisken... Sen trampade jag ner och mötte mamma på stan... Blev lite fika innan jag fick lov att gå hem och hämta grejerna till praktiken... Där jag sen har befunnit mig, sen 2... Fick sluta en timme tidigare, USK-eleven gick hem två timmar tidigare... Vi var klara tidigt, väldigt tidigt... Inte så många vårdkrävande patienter som är inne nu...
Fick sitta och leta artiklar i nästan två timmar... Haha när jag satt där vid datorn innan jag fick gå hem blev jag jättesugen på sockerkakssmet... Jag riktigt kände hur gott det skulle smaka... Men det suget försvann ganska fort igen...

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, så jag bara har att lägga mig när Let's dance är slut!

Praktik imorgon också, 7-15.30...

Sov gott

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback