Orörlig

Här sitter jag, knappt så jag kan röra mig... Ska jag böja mig framåt får jag lov att ta i med armarna... Låg och kollade på en film i soffan förut, men jag kom knappt upp ur soffan sen, fick liksom använda den där "rulla ur-stilen"... kom knappt ur duschen sen heller! Jag har ont i ryggen, något så fruktansvärt! Jag får nog vara glad att jag kan gå!

Jag har spelat innebandy idag, det är anledningen till ryggsmärtorna, men jag vet inte riktigt vad jag gjorde... Första matchen stod jag i mål, förvirrad till tusen! Men sen bytte vi, så då fick jag spela ute, gick betydligt bättre... förlorade dock alla matcher i gruppspelet... när det sen blev dags för match om tredje pris spelade vi som ett helt annat lag...! 1-1 vid full tid, så det blev förlängning, som vi vann med 3-2!! =) Det var kul... Har inte sprungit såhär mycket på länge, känns bra!
Imorgon är det dags att spela fotboll, känns lite mer som våran sport! Då ska jag stå i mål, tänker inte flytta på mig! Hoppas vi kan vinna någon match i gruppspelet då, kanske final!? =) det skulle vara asroligt om det gick! =)

Nej, nu ska jag plocka undan och diska... Någon gjorde inte det innan han gick härifrån i morse... surprised? egentligen inte!

Men jag gör't, det är ingen fara... Snart kommer Moqvst också! Blir nog lite onyttigt och melodifestivalen! =)

Ha det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback