Jag ger upp...

Jag ger upp! Jag gör verkligen det!
Jag har diskat, mer har jag inte gjort... Inte av det jag skulle iaf... inte ens mat...

Jag går och lägger mig istället! Jag går och gömmer mig och kommer fram en annan månad!
Jag pallar inte med så mycket mer! Men det är väl bara att bryta ihop och gå vidare...
Gråta en skvätt så är det väl bra sen! Ha, tänk om det vore så enkelt...

Nej, jag får väl försöka ta tag i den där maten som faktiskt måste ner i magen!
På återhörande, om jag inte gömmer mig förstås!

Önskar att P kunde tänka till lite ibland... Men det kanske är för mycket begärt?! Vad vet jag?
Åtminstone tala om vad det är som gäller... och höra av sig när det är något som rör mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback