Tåååårsdag!

Imorgon är det fredag! Ska nog bannemej försöka få sluta tidigare! :P

Somnade kring 11 igår, och vaknade vid halv 5... Somnade om och vaknade vid halv 6 igen, för att sedan somna och vakna vid kvart över 6! Somnade och vaknade när klockan ringde tio i 7... Men mådde ändå rätt bra! Så upp och iväg till praktiken! Gick och kände efter här hemma medans jag gjorde mig i ordning! Och jo, nog skulle jag klara av dagen!

Satte mig på cykeln och innan jag ens hade sväng av gatan så gjorde det ont igen... Men gav med sig när jag fick ner andningsfrekvensen igen! Så sen har dagen flytit på bra! Fick ont igen när jag kom hem! Åkte iväg på träning, tränade självklart inte!! Sen hade vi möte, därför åkte jag ut, annars hade jag nog stannat hemma! Efter det for vi hem till Anna som stod för dagens matlagning! :)

Kom hem för typ en timme sen! Har suttit o tagit det lugnt! :) Men har ont i bröstkorgen/bröstbenet! Dock har jag inte så svårt att andas som jag hade igår! Finns inget som gör en så panikslagen som att inte kunna andas! Eller när det känns som att man knappt får luft!

Ska iaf ta alvedon och ipren så jag kan gå o sova snart!

Har förövrigt varit med på en nageltrångsoperation idag! Spännande och lite äckligt! Det är tur att man har förkärlek till sånt där! Man bedövar, gör blodtomt... Sen tar man en sax och klipper hela nagen enda in i "botten", sen tar man en tång och vrider den dåliga biten utåt samtidigt som man drar! Då får man loss den! Myspys! Fick stå o torka blod! :P

Nej, sova var det!

Ska tydligen skapa en matblogg att skriva på under dessa veckor! :P Börjar tydligen på lördag när Mallan ska bjuda på fredagsfilé! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback