Upp och ner, höger och vänster

Efter två heldagar i skolan (egentligen 1½ dag, för vi gick hem tidigt igår) så är vi lediga imorgon...
Ska bli skönt, dock har jag typ dagen fullplanerad... Tvättstugan kl 7, kommer gå upp 8! ;) Ska passa på o städa lite här under tiden... Sen måste jag plugga... Ska eventuellt till Jenny, borde åka förbi mormor också... Sen ska jag eventuellt ut till Valla o hjälpa Julia med lite målvaktsträning! Beror på om hon är piggare imorgon än idag!

Är tvärdöd på kvällarna! I söndags gick jag o la mig vid 10! Och när hände det senast?! Igår ville jag sova vid 9! Men kollade på "A lot like love" som slutade 11, och det var knappt jag höll mig vaken! Ikväll hade jag kunnat gå o lägga mig direkt när jag kom från träningen...

Har haft ont i benen sen i söndags, lite extramycket i högra... Gör ont i "såret" - som inte längre är ett sår - när jag går, när jag sätter ner foten lite för hårt... Är öm på framsidan av underbenet, samt upp över kntä och ut på sidorna... Lyckades dessutom dra knät i backen på träningen ikväll också... Så nu är det ännu mer ömt...Fint sörru! ;)

Tror jag är på väg att bli förkyld... Kroppen känns rätt sliten, har mer eller mindre ont i hela kroppen... Snuva, hosta, huvudvärk och en mage som är lite upp och ner...

Nehej, slänga sig i säng! Har kollat på Holland - Finland i brist på rätt kanal för att se Sveriges match! Har kikat på sporten nu, från Sverigematchen... Så då kan jag gott gå o sova!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback