Torsdag

Min dag skulle ha sett ut - Skola - träning - till mamma...
Istället blev det, skola, hem o plugga, till mamma o fika och sen träning...

Med andra ord åkte vi hem vid lunch, kl 12 istället för vid 16... Detta innebar att man fick en maaassa timmar man inte räknat med hemma... Det tog en halvtimme att gå igenom det vi skulle ha gått igenom på föreläsningen under eftermiddagen... Sen åkte jag till mamma o fikade...

Sen var det raka vägen hem o byta om till träningskläder... Vi började träningen med teori... Sen var det mer eller mindre bara matchning... Jag lyckades slänga mig så jag drog benet i backen... Det gjorde skapligt ont... Blev lite nervös att det hade gått hål eller något, men icke! :) Syns ingenting, och lite smärta kan man ju stå ut med! :) Det går ju över, även om det känns som man sliter bort så mycket det bara går när man precis gör det...
I övrigt kändes träningen rätt okej... Matchspelet var nog aningens bättre i tisdags, men eftersom vi testade lite nya grejer idag så kan det ju inte klaffa direkt! ;)

Har en mage som inte alls är vän med mig idag, har mer eller mindre magknip... Har inte ätit jättebra idag, så är förhoppningsvis bara därför... Och då borde det rimligtvis va bättre imorgon! :)

Har bett mamma ringa mig när hon kommer till jobbet imorgon, för att jag ska gå upp tidigt! Annars finns det inte en chans att jag får ihop min dag med alla mina planer och saker som måste göras! Plugga, handla lite drickbart till kvällen, trampa en sväng på stan i övrigt med, för o se om jag hittar något bra! ;) Sen ska jag upp till Madde o Charlie en sväng på eftermdidagen... På kvällen är det partaj med brudarna...

Det kommer INTE bli en repris från förra gången vi var hos Anna! Det är en sak som är säker! Tanken är iaf sån, och jag ska göra mitt bästa för att agerandet ska följa tanken!

Nu ska jag trampa iväg mot sängen! Som sagt, magont och sen huvudvärk på det... Hoppas bara inte jag blir sjuk! Det vill jag INTE! Vila borde göra susen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback