Resultat?

Haha! Jag körde en sväng i skogen på cykeln! Så jäkla mycket roligare än att trampa som en dåre utan att se hur fort det går (på typ landsvägar)... I skogen märker man verkligen hur fort det går!

Och för dom som undrar hade jag långärmad tröja plus jacka, ett par långbrallor och hjälm på mig! Allt för att inte göra illa mig! ;)

När jag kom hem åkte jag o handlade... Förberedde lite inför matlagningen, som jag dock inte hann med innan det var dags o svida om till fotbollskläder!

Fotbollsträningen gick bra! Vi var bara 9 st, så lite tråkigt för den delen, men annars var det en rolig träning! :) Efter träningen hade vi spelarmöte!

När jag kom hem så kom brorsan över på kvällsfika! Skogaholmslimpa, kokt medvurst och oboy! Dock "falsk" oboy! Har någon jäkla dumleoboy som inte alls är god! :P

Han var kvar i ca en timme innan jag körde hem honom så jag fick fixa matlådor! ;)
Så nu har jag matlådor till två av fyra dagar i skolan! Det är bra det! :)

Men nu ska jag dra mig mot sängen! Så jag vaknar o är pigg imorgon!

Halsen verkar va på väg tillbaks till ruta 1 igen, kände mig pigg där ett tag! ;)
Får väl se imorgon!

Då är det verkligen heldag i skolan! Eller, inte I skolan, utan heldag i övrigt! Tåget härifrån går 7, och vi kommer va hemma vid 18... Vi ska nämligen till Västerås o ha föreläsning där! Psykiatri om jag inte missminner mig, så kan nog bli intressant! :) Hoppas vi!

Nej, sängen var det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback