Känslosvall

Hade en superbra dag dag igår!
Pappa kom strax innan halv 10, vi åkte ut o gick 18 hål... Brorsan vann, jag kom tvåa och pappa kom sist... När vi hade gått så vi var helt slut åkte vi hem o lagade mat, o drack gott!
Pappa sov kvar hos mig till imorse... Brorsan kom över så vi käkade frukost tillsammans också!

Sen har jag hjälpt brorsan med förberedelser innan han skulle iväg på bröllop!

Efter det for jag till Jenny en sväng och efter det har jag varit hos mormor tillsammans med mamma o Anico! Käkade skomakarlåda! :) Mums mums!

Mormor fyller år imorgon! Presenten ligger inslagen och väntar på att få lämnas över! Hon kommer verkligen bli snopen! Det är något jag aldrig kan tänka mig att hon kan tänka sig att hon ska få! Hoppas iaf att hon blir glad! :)
Dom andra gick hem strax efter 9, jag har nyss kommit hem... Hjälpte henne o fixa med bord och stolar till imorgon, sen hamnade vi i diskussioner... Som vi brukar ungefär!

Saknar min morfar något grymt mycket! 

Borde gå o lägga mig o inte grubbla... Men, tankarna är igång, så är nog redan kört... Så är väl bättre o bara låta tankarna gå... Lr?!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback