Jösses!

Trodde inte det var så längesen jag skrev! Men, så kan det väl bli ibland...

Hade en lite tråkig fredag, humöret var ganska bra nerkört i botten... Som dessutom gick ut över fel person/-er! Förlåt för det!

Lördagen blev iaf betydligt bättre! :) Började med ett par Grey's anatomy avsnitt, har nämligen fått låna säsong 2 till 5 av en kompis! :) Var o hämtade dom på fredagskvällen, och har nästan kollat klart på säsong 2! :) Vid lunch for jag över till Jenny, Hanna o Pekka! :) Var ute o gick med Sture och sen blev det lite kaffe på gården innan det var dags o laga mat! Rostbiff och potatisgratäng! Vääldigt gott var det! :)

Sen blev det lite guitar hero och även lite skön sång! ;) Jag förlorar jäämt i GH, men jag vann våran sångtävling! ;)

Dessutom lagade Pekka mitt xbox igår, tredje försöket... Och jaa, det FUNKAR! Gissa vem som är glad?! ;)

Idag har det varit lugnt... Har inte gjort mycket vettigt... Dock började jag plocka ur garderoben ikväll! Så jag hoppas verkligen att jag känner för att bringa ordning där imorgon! För det hamnade en hel del grejer i köket så länge... Jag måste iaf fixa det imorgon, för på tisdag kommer det lite trevliga människor hit o kollar på fotbollen! :)

Men men, jag ska häva mig i säng nu! Klockan ringer ju 05.45, så jag kommer upp och iväg till tåget!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback