Söndag

Har haft en bra söndag! Eller, hela helgen har varit bra! Hunnit med o träffa lite goa vänner! :)

Igår hade jag en riktig "gör bara det jag vill-dag"! Hihi, det innebar en frukost på sultans med Lu och Maria! För att senare bli en sväng ner på gymmet för att träna! För att sedan åka raka vägen ut till kyrkogården och tända ljus hos morfar! Älskade älskade Morfar! <3

Sen åkte jag hem o tog en riktigt lång dusch innan jag svidade om till pyjamas, va 17.00! ;) Värmde på lite mat och sen satt/låg jag i soffan precis hela kvällen! Gjorde inte en antydan till att göra något! :) Jag hade verkligen intagit soffan ordentligt med täcke och kudde! Flyttade mig till sängen vid halv 3, då hörde jag grannen komma hem! :P

Imorse tog jag sovmorgon, så vaknade vid halv 10, rullade ur sängen och fixade lite varm choklad till frukost! :) Skrev sedan klart det sista på tentan, mejlade och skrev ut den för att sedan droppa den i brevlådan på vägen ner till gymmet! :) Körde järnet idag, cyklade, gymmade och simmade! Haha, testade på o köra lite mer intervalliknande simning idag, och jäklar vilken skillnad, krävdes inte så lång stund innan jag var mer eller mindre heldöd! ;)

Efter träningen åkte jag hem till mormor, fick lite mat och sedan åkte vi till Himlinge för att hon ville köpa ägg, sen hem o kollade på andra halvleken av Milans match innan vi tog en fika! :) Efter det cyklade jag iväg hem!

Väl hemma satte jag mig o mejlade runt till alla de bloggar vi vill använda i våran C-uppsats! Hoppas på att dom vill va med! Börjar få panik över att jag inte har någon koll alls på det här!

När det var gjort tog jag en sväng till Ira, kollade lite på tv innan jag åkte hemåt igen! Sen har jag inte gjort något alls!

Ny vecka imorgon alltså! Börjar bra med en HELLEDIG måndag! :) Ingen skola och inget plugg, eller, plugg finns det alltid att göra! Ska försöka sätta mig in i det som ska va grunden till det som ska göras de närmsta tio veckorna!

Nej, ska häva mig i säng nu! För morgondagen börjar med tvättstugan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback