En kväll i juni..

Hade skrivit ett inlägg men lyckades komma åt en knapp så jag hamnade på en heeelt annan sida!

Dagen idag har bestått av
-Besök hos frissan
-Lunch på stan med brorsan och Micke
-Försök till att få cykeln fixad - misslyckat, så måste köpa en ny!
-Samt allsång vid Djulö med picknick innan tillsammans med brorsan, Micke och Carro!
Självaste allsångs kungen var på besök, Lasse Berghagen! Och vad ska man säga?
När "En kväll i juni" så passande kom så var kvällen räddad! ;)
Mer allsång får det bli i sommar! :)


Det är konstigt egentligen hur fort humöret kan ändras! Innan allsången var jag lite butter och kände mig konstig i kroppen... Men så fort vi kom ner till Djulö blev jag på bra humör! Har haft en riktigt trevlig kväll...

Väl hemma igen kommer det där dåliga humöret igen...
Känns lite som att jag saknar någon/något... Vet bara inte riktigt vem eller vad...

Plötsligt blev jag trött på allt och undrar hur sjutton jag ska palla med allting...
Dum som jag är har jag senaste dagarna gått i funderingar över skolan! Idioti ja! Men kan inte låta bli! Tankarna slår mig flera gånger om dagen... Jag fattar inte hur jag ska orka! Jag känner mig stressad, vilket definitivt inte är något som är bra! Vissa dagar undrar jag vad sjutton jag gör det jag gör för, och varför jag har valt att gå den här vägen! Varför ska jag jobba med just det här?! Vill jag inte göra något annat istället?!

Blir lätt illamående och får ont i magen av det här ju! Borde lägga av att fundera, och njuta av att inte va tvingad till att plugga! Möjligheten att va ledig! Men icke, har nästa vecka framför mig, när jag bara jobbar två dagar och sedan är ledig i sex... Ändå funderar jag mer på hur jag ska orka jobba häcken av mig i tre veckor, med tre helger på rad! Varför fundera på det, när det nästan är två veckor till dess?! Någon som kan svara på det?

Sista fyra veckorna i skolan längtade jag bara till att få sommarlov! Efter att få göra vad man vill, när man vill, utan att ha plugget hängande över en... Så går det med det...

Är ledig imorgon! Börjar med tvättstugan, sen har jag lovat Jenny o komma dit! Vet även att mormor vill att jag ska komma! Hon ringde o frågade efter mig i måndags! Gjorde ett försök att gå dit idag, men då var hon inte hemma... Försökte faktiskt två gånger... Men hon vet inte om det, för har inte ringt och pratat med henne idag! Så i hennes ögon har jag inte ens försökt... Därför borde jag gå dit imorgon! Sen på kvällen är det träning!

Det enda jag vill göra imorgon, som det känns nu, är att ligga i sängen och inte visa mig ute... Eller ha sällskap av någon någonstans utan kraven att prata och va social... Bara ha någon där, i fall jag skulle vilja säga något...

Får se, imorgon är jag kanske på strålande humör och orkar ta mig ann dagen som den är tänkt?!

Nu ska jag iaf stupa i säng, och hoppas på att jag somnar snabbt, utan en massa grubblande!

Kvällens låt - Love the way you lie - Eminem ft Rihanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Jag vet vem du saknar. Mig så klart!....hahaha... Jag saknar i alla fall dig. Men allvarligt talat det här med skolan, jag vet inte vad jag ska säga men...man funderar alltid över om man valt rätt. Vissa dagar så är det bara så att tankarna och känslorna hamnar på helt fel ställe trots att man inte vill. Förhoppningsvis skall skolan inte störa dig allt för mycket i sommar. Kram på dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback