Torsdag

Är lite ledig nu i hrm, två dagar... Skulle ha varit fem hela dagar egentligen!

Men eftersom vi har cup en lördag när jag jobbar var jag tvungen att byta bort den och det fanns bara en jag kunde byta med o det var nu på lördag! Som tur var kunde hon jobba den lördagen jag inte kan jobba! Så det blir alltså att hoppa in o jobba på lördagkväll! Vilket i sig inte var vad jag ville, dels för att ledigheten avbryts men även för att jag var bjuden på fest den kvällen! Och det är nog ingen mening med att försöka ta sig i kapp när jag slutar heller, för är hemma vid kvart i 11 ungefär! Men har sagt att jag ska kika förbi iaf! :)

Har haft en kanonbra dag! :)

Började med att jag sov längre än planerat, och det tyckte jag att jag kunde få göra efter igår och efter att ha vaknat ett par gånger i natt när jag har drömt om jobbet och vaknat superstressad över att jag har missat saker! Käkade en långsam frukost o sen bytte jag om o gav mig iväg på en cykeltur!

Katrineholm - Stora Malm - Valla - Katrineholm
Ungefär tre mil... 2,8 tror jag det blev... 1 timme o 25 minuter tog det mig! Och då var det en rejäl motvind på vägen tillbaks från Valla, vissa stunder kom jag ingenstans, kändes som att jag stod still!

När jag hade kommit hem bestämde jag o Thure att vi skulle åka ner till Djulö! Lattja lite boll, sola och bada! :) Var där nere några timmar innan det var dags att åka hem!

Hann bara hem o byta om, sen åkte jag o brorsan o handlade lite fika och åkte ut till pappa! Han fyllde i söndags o då kunde vi inte  åka dit, så gjorde det idag istället! :) Har precis kommit därifrån! Två timmar blev till 4½ ;) Sa att vi inte skulle bli så sena därifrån! och om man säger såhär, vi sa att vi skulle dra oss hemåt vid halv 9, vi åkte halv 11 :P

Vi bestämde att lillebrorsan ska komma en timme innan han ska med tåget imorgon, så ska storebrorsan försöka tajma det med sin lunch, så ska vi luncha tillsammans! :) En syskonlunch! :) Kan bara bli trevligt! :)

Pappa fixade även så min bil inte tjuter när jag startar den längre! :) Så nu slipper jag väcka hela grannskapet på mornarna när jag åker till jobbet! ;)

Nehej! Sängen kanske?! Tvättstugan imorgonbitti, tror jag! Ska nog gå ut o kolla det innan jag ställer klockan! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback