Sova kanske?!

Har precis petat i mig ett par smörgåsar och druckit ett glas oboy! :) Det är klass på kvällsfikat! ;)
Något sent o äta kanske, men är man hemma sent så måste ju kvällsfikat bli sent också!

Har haft ont i huvud o mage nästan hela dagen! Och allting har verkligen gått supersegt! På jobbet också! Mer fart imorgon kanske?

Det har regnat här i stan under eftermiddagen/kvällen! Åååh va skönt tänkte jag, enda tills jag kom på att jag hade hängt ut lite tvätt innan jag åkte till jobbet! Den var genomblöt när jag kom hem och dessutom hade torkställningen vält, så den rena tvätten är inte så ren längre! Den får hänga kvar där ute, kanske torkar det tills imorgon innan jag åker?! Får iaf tvätta om allt nästa gång jag har tvättstugan! Sånt som händer!

Sitter o lyssnar på Sköna favoriter listan på spotify! Bra skit! :)

När jag satt i bilen på väg hem förut så fick jag se hur fin himlen var! Röd och fin, började väl bli dags för solnedgång då! :) Det är så oerhört fint när det är så, och sen var det dimma över gärdena! Som sagt, väldigt fint! :) Tänkte att jag skulle ta med kameran imorgon när jag åker, men sen kom jag på att jag ju ska sova kvar i Etuna imorgon, så då finns det ju ingen mening med det! ;)

Nehej! Sova då?! Katterna springer runt som dårar här, så ska bli intressant o se om dom lugnar ner sig när jag släcker ner eller om dom fortsätter!

Just nu ordbajsar jag bara en massa! Innan jag börjar skriva har jag en tanke som jag vill ska framkomma i det jag skriver... Men sen när jag börjar skriva så hamnar jag alltid någon annanstans i tankebanorna o så när jag inte kommer på mer så inser jag att den första tanken inte alls har fått någon plats... Men men, det är väl så det är ibland! Dumt o tänka för mycket kanske?! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback