Onsdagen den fjortonde juli tvåtusentio!

Är glad att jag kan somna om när jag vaknar o går upp mitt i nätterna! Vaknade vid 3 imorse, trampade runt här en stund innan jag gick o la mig igen! Snuskigt varmt här inne, så kunde knappt ha täcket på mig! Sen hade jag jätteont i magen så vaknade väl delvis därför också!

Men som sagt, jag kunde somna om! Vet att jag hade satt kl på kvart i sju... Nu vet jag inte ens om den har ringt! Förstår inte varför jag ska va så himla trött!?

Hela dagen försvinner när man vaknade såhär sent, eller jag gick upp strax efter nio nångång, men det är iaf sent, för jobbar kväll idag igen, och hela dagen försvinner verkligen då, eftersom jag måste åka vid 12-snåret!

Ska packa i ordning väskan, blir kvar i Etuna inatt eftersom jag jobbar dag imorgon!
Ska laga mat, så jag har något att äta till middag o lunch!
Sen ska jag lämna en ryggsäck till brorsan och en nyckel till Carro!
Hoppa in i duschen borde jag göra också!
Så, träningen uteblir idag också!
Tar igen det i helgen istället! ;)

Ha en bra dag allesammans! :)




Säger grattis till HannaLu som fyller år idag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lu

Tack sötis! Ha en bra dag på jobbet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback