Måndag då, lr?!

Blir helt dagvild när jag inte jobbar!
Men vad gör det? Huvudsaken är att jag vet när jag ska va på jobbet nästa gång! :P

VM-finalen slutade som jag ville, med vinst till Spanien! Första halvlek var nog den fulaste i hela VM?! 11 gula kort, varav två borde ha varit röda istället! I andra blev det bättre spel och i förlängningen var det inte många avblåsningar alls, o då blir det roligare o kolla! :)

Åkte ner o tog mig ett kvällsdopp efter matchen! Hanna va snäll o hängde med ner o kollade så jag inte blev spårlöst försvunnen! ;)

Idag har jag städat! :) Dock är det lite småplock kvar innan jag kan va helt nöjd! Men, jag lär väl stöka till innan jag har fått det gjort?! ;)

Nu ska jag iväg med Hanna o Mallan o lattja lite boll! :)

Ikväll blir det lite käk hos faster och sen lite bada! :) Ska dit vid 17.30! Kul o träffa henne igen, länge sen sist! :) Få höra hur dom hade det under sina tre veckor i Vietnam! :)

Ha det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback