Jäkla natt!

Har kanske lyckats skrapa ihop två timmars sömn i natt!
Konstigt nog är jag inte trött nu! Men jag lär bli! Och humöret lär dö ganska fort!

Kunde inte somna pga en förskräcklig huvudvärk! Blixtrade till framför ögonen på mig ett par gånger och så fort jag rörde mig eller ögonen så gjorde det ont...

Sen när  jag lagom var påväg o slumra till känner jag att något kryper på mig! En tvestjärt av alla möjliga djur! Den blev inte långlivad! Men hur sjutton kan den ta sig in?! Äckliga är dom iaf!

Efter det kunde jag ju knappt sova! Och katterna har lyckats hålla igång precis heeela natten! Förutom en timme nu på morgonen, efter att jag hade varit uppe o gett dom mat samt tillrättavisat dom till toaletten och gett dom vatten!

Men Nisse tog priset i o va kelig igår när jag gick o la mig! Han låg bredvid mig och sov med sitt huvud på min arm! :) Det är dom stunderna man älskar dom som mest! :)

Nej, iväg o jobba! Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback