Hej nya matvanor!

Japp, det stämmer bra!

Säger hejdå till Oboy o smörgås frukostar, hejdå till oregelbunda måltider och överhoppade måltider! Jag säger framförallt hejdå till godis o onyttigheter!

Jag säger hej till tre timmars principen! Så gott det går med knasiga arbetstider!
Jag säger hej till nyttigare mat!

Småstartade igår, idag är det halv fart framåt, imorgon ska det va fullt ös!

Igår blev det äggröra, bacon o avocado till middag...
Idag har det gått sådär kan jag väl säga, iaf med tiderna! Och antalet måltider!
Frukosten bestod av gammal hederlig havregrynsgröt!
Lagom vid lunchtid blev det en tur till Farmor o farfar så blev fika...
Nu sitter jag med middagen framför mig... Den består av kyckling, sallad, avocado och keso!
Och ja, jag hade tänkt hoppa över keson, men det såg så tråkigt ut! ;)

Keso som jag har ratat heela tiden! Men, med lite smaksättning så går det ju nästan bra... Så länge man har något annat o tugga på samtidigt! ;)

Efter träning ska alltid en proteindrink intas!

Man blir mätt väldigt fort... Men är det som igår så blir man hungrig ungefär lika fort... Igår tog det en halvtimme så ville jag äta mer...

Just nu har jag en känsla av att maten växer i munnen och att jag inte orkar mer, men samtidigt så känns det som att magen är tom... Förvirrande känsla... Tror jag avslutar ätandet...

Ska strax ut o träna! Trots att det mer eller mindre spöregnar ute! Fotbollsträningen blev inställd nu ikväll pga regnet, så det är egenträning som gäller... Blir o cykla en sväng, vet bara inte riktigt vart... Får se vart hjulen bär mig! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback